Inga grå höstdagar här inte

Ska försöka att hålla mig kortfattad, så gott det går.. Eller så låter jag helt enkelt bilderna tala för sig. Blir nog bäst så.

Fredagen, som tidigare nämnt var denna kväll suddig minst sagt men grymt kul tackvare att vi befann oss i nytt gott sällskap som välkomnade oss med öppna armar.


Lördag.. Eftersom vi hade blivit total charmade av dessa genom goa Uppsala pojkar hade vi inte hjärta att åka hem utan stannade även över lördagen. Efter ett besök på en liten krog som inte blev långvarigt pga av sina anledningar rundade vi av med korv/mos. Resten lämnar vi åt fantasin..


Idag söndag.. har vi underhållt oss med bandymatch. Vi såg Greken spela och hans lag vann(!)

Nu är jag tillbaka hemma igen. Efter en annorlunda helg, positiv på alla sätt och sägs det att ett gott skratt förlänger livet så har jag under den här helgen plussat till mig ett par extra år.

Nu ska jag sova och det kommer jag göra väldigt gott kan jag säga, inga tvivel. Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0