Tröttsam tisdag

Gud va jag klagar. Skulle inte sitta fel med lite kärlek i detta dystra höstmörker, eller är jag ensam om att känna så?

Hör väl inte till ovanligheterna att få skeda med Moa inatt, men inte många som får göra det så ofta som jag;) (förutom hennes kille som snart kanske börjar osa svartsjuka...?) vem vet. Borde inte klaga men lite ömsesidig kärlek hade inte suttit fel. Stackars vänner som får stå ut med min sällskapssjuka. Hela eftermiddagen har jag, Ellan och Moa degat på ett litet cafe inne i stan vilket inte satt helt fel. Men variera med lite manligt sällskap och någon att hålla handen skulle heller inte sitta fel..

Får helt enkelt nöja mig med att deppa mig bort med lite Lars Winnerbäck på spotify listan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0