Uppsala pojkarna, en klass för sig

... Dels för att jag och Ellan lyckats stöta på de mest skönaste och härligaste på länge. Länge sedan jag fick mig så mycket skratt. Våran lilla tripp hit slutade med att vi bestämde oss för att stanna ytteligare en dag hos dessa herrar. Credd till er!


Vänd på datorn för att få se bilderna rätt;) Denna mans raggar-blogg hittar ni HÄR!
Igår besökte vi en klubb som heter Kalas, dimmig men ack så lyckad kväll i gott sällskap på alla sätt. Ingen nämnd ingen glömd. Idag har vi gått på stan, kikat butiker och spelat spel. Mysfaktorn är hög mina damer o herrar;D

Ikväll ska vi parta till det igen, får se hur denna natt slutar... Go kväll.

Kommentarer
Postat av: Rickelito

Alla får ligga!

2009-10-24 @ 21:13:58
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0