Allt och ingenting..



Gårkvällens bilder visar att jag bytt ut vinet till en öl(?) va hände.. Jag tycker inte alls om det.
Öma fötter har jag också för den delen och en jäkla många skumma sms som jag inte förstår mig på.

"Anonym" 01.06 - "Idag står det 400pers utanför!"
"Anonym" 03.08 - "Jasså? Gifte du dig eller:P?"
"Anonym" 03.33 - "haha Konstigt svar" (frågan är ju bara vad själva frågan va?)
Comviq - "Ditt saldo börjar bli lågt..."

Imorgon ska jag till frissan kl14 för klippning och blekning av brynen. Måste vi er mitt alldelses på tok för söta sällskap just nu är den här filuren som ligger bakom skärmen. Lite rar är han allt?


Nu ska jag lägga mig i sängen bland gårdkvällens klädalternativ som nu bildat en gigantisk hög. Va less jag blir på mig själv ibland..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0