Mellanmjölk? Nej tack!

Lördag och klockan har passerat 01:00 och jag är hemma för en gångs skull men otroligt jävla uttråkad istället. Skulle hellre köra slut på mig själv efter en helkväll av drinkar, skratt och ömma fötter än att sitta här.

Sorgligt att behöva säga det men sanningen är att jag är en väldigt rastlös människa som får krypningar i kroppen av att sitta still. Jag måste ha action i livet för att inte bli knäpp i huvudet. Jag får ofta höra att jag inte kan "stå ut" eller "vara nöjd som det är", "se frammåt" och vara "posetiv". Jag önskar att jag kunde förflytta mig själv till New York (eller vilken fartfylld storstad som helst), ha ett varierande jobb med utmaningar, nya människor, spännande möten osv.. listan kan göras lång. Mycket lång. Nej, det här mellanmjölk svensson livet trivs inte alla med helt enkelt och det är en sak som är säker. Nu behövs förändring, jag är på god väg.


Det mest uppskattade som finns är goda vänners sällskap. All credd till Er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0