Äntligen vår!

Startade dagen med ett lite smått oskönt telefonsamtal.. tack för det.

Igår promenerade jag i gott sällskap i Hammarbysjöstad. Vi satte oss vid vattnet, det var klarblå himmel, varmt och blåste svala vindar - gjorde ett litet glädjeskutt inom mig! Så härligt att det äntligen är vår. På kvällen fick jag ett ryck eller rättare sagt ett måla tavla-ryck. Så jag åkte snabbt iväg till Liljeholmens centrum och köpte på mig duk och penslar. Här är det än så länge oklara resultatet..



Ikväll ska jag med tjejerna till invigning av Taco Bar där det kommer bjudas på mat och dryck - Adios!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hallo damen!! Allt bra? Kunde du slänga ihop nått me de bilderna du fick lr ska ja fixa de andra?

Vi får ses snart!

Kramar

2010-04-17 @ 09:58:38
URL: http://systrarnahansson.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Var väldigt trevligt att ha er på besök på invigningen ;) Puss!

2010-04-19 @ 20:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0