En helt vanlig snorig Torsdag

Degiga dagar..

Kortfattat just nu så är jag DUNDER FÖRKYLD(!) Herrejävlar. Men masade mig upp ur sängen efter en ipren och hade en klipptid hos söta Mia inbokad på salong "SesHosMia" på Kungsgatan. Gjorde en super inpackning som tog 30min och gjordes i 4steg vilket gjorde underverk för mitt hår. Kapade av mina torra toppar och tonade håret i en mer cendrenyans, har aldrig varit så nöjd som nu! Känns mer mognare och naturligt.

Nej, det är inte mitt hår.. Sara fick sig även en förändring.

Blev en lunch på PONG med min rocksister också.

Mumma.. Avslutade med en stooor sushi ihop med mamma till middag.

Btw, ni som såg på "Fantastiska nöjen" på tv ikväll såg även mig. Adde kallade mig mediahora där jag satt och hoppade i fotöljen - jag anser bara att världen behöver lite mer Malin;)

Imorgon blir det besök på Loreal creme gloss event i Gallerian och efter en tripp till casting för Bobbys. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0