Mycket väl valda ord


När jag gick en promenad till Ica igår passade jag på att plocka med mig Bubbleroom Magazine hem. I inledningen skriver Petra Tungården med rubriken "Skabborama" ett par saker som jag fastnar för (nedkortat) -

"Jag är en dynamisk person, som ofta - okej, alltid-kastar mig in i situationer utan att reflektera över konsekvenserna.
Jag kan kanske verka förvirrad men jag vet exakt var jag har mina plagg och accessoar i den stökiga lägenheten. Jag kan bara inte hitta min plånbok... Min filosofi är enkel: Lev ditt liv så som du vill leva det. Låt inte andra slå ned på din livstil. Om du väljer att äta oxfile på en finkrog fem gånger i månaden för att sedan tvingas leva på nudlar - GÖR DET! Om det gör dig lycklig."

Känner igen mig mer än väl, kunde inte sagt det bättre själv. Tack Petra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0