"Inkom från Berns"

Ett brev från Polisen trillade in idag "Vi har gods som vi förmodar tillhör Er! Inkom från Berns" Jaaa man tackar!!

Jaaa.. vart ska man börja? Veckan är inte slut män och den som har mardröms 8-17 jobb missar en hel del kan jag nöjt meddela. Mitt i veckorna i denna underbara stad kan nämligen skåda detta: En nattlig stripp till R Kelly, slitna själar sovandes till 16 och inte en minut tidigare, flygande cheesburgare och mycket mer..

Lite kärlek har aldrig skadat.. eller rättare sagt ALLTID skadat? Jag hittade någon som iallafdall trodde på kärleken precis som jag.


Jag : Visar nöjt upp mitt flashiga bankomatkort

Dessa knickedicker har varit mitt tidsfördriv ikväll. Jag stod för hårstylingen.

Äter middag NU, ja du läste rätt.. tittar på min skärmsläckare där det hoppar kossor och glassar, laddar över Tisdagens bilder och mår bra. Jävligt bra. Imorgonbitti kl7 sitter jag på tåget till Uppsala och ska surpla champagne till frukost med fröken Ribbing. Det kan ju bara sluta på ett sätt. Den som lever få se..

Go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0