Dröm om mig


Bild från igår. Vår nattliga promenad genom stan.

Nu blir det god natt för min del.
Eller inte.. somnar aldrig innan 02:00 men detta får bli mitt sista inlägg för dagen. Imorgon åker jag med tjejerna till Uppsala och kör järnet på VIP. Vi sthlms brudar, ett stort gäng universitetare från australien och Uppsala raggare som man aldrig vet vad dom hittar på. Jag är grymt taggad och ser fram emot vad kvällen har att erbjuda.

Tycker Jackie Ferm är en värdig vinnare utan tvekan.
Jag gillar henne lika mycket som jag inte gör det. Måste ju finnas den typen av människor också, hur skulle världen annars se ut? Nu ska jag snyfta mig till sängs och sörja att PH är slut för den här gången. Nästa gång ska jag söka till castingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0