Tisdag

Hej hej hallå!
Kvällen igår slutade med en hemmakväll hos en av mina bästavänner. Vi kikade på plastikoperationer på tv, åt sushi och jag blev behandlad som en riktig prinsessa fast jag kände mig mer som en mansgris haha! Låg i sängen med laptopen på magen, lyfte inte ett finger och utan att be om det blev jag serverad allt från nötter till cola och behövde inte ens byta kanal på tvn;) Vilken klippa till vän man har!

Sov hos min rödhåriga motsvarighet inatt och när jag klev upp stod frukosten framdukad(!) Även hon en riktig klippa. Efter kilade vi in till stan och letade underkläder och jag provade Converse inför sommaren. No no.. man kan ju inte gå på festival utan Converse.

Får se vad kvällen har att erbjuda..

Petra om Sushi time!:
Malin! Jag diggar din blogg jättemycket och du verkar vara en riktigt härlig tjej! Tänkte fråga om du har löshår/extensions eller om det är ditt egna hår? O hur får du dina snygga lockiga vågor?

Svar: Tack, det är för sådana kommentarer som denna som gör det värt att skriva:) Blir glad ända ner i magen av att läsa sådant! Lovar att visa noggrant hur jag gör och vilka produkter jag använder - kika in lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0