I don´t like Mondays..

Jag rättare sagt älskar morgondagen.. JAG ÄR LEDIG. Jag är en väldigt trött människa vid det här laget och behöver min skönhetsömn.
Tro mig, mitt skål-inlägg innan jag kilade ut i nattens partydjungel tog jag på största allvar. Det första jag gjorde var att kliva in på EGO 01:30, lite sent kanske ni tänker.. men icke! Klev rakt in i ett vimmel av tågaklädda=halvnakna människor som fått i sig 10 gånger så mycket som vi andra. Ett glas vitt, några kindpussar och en taxiresa senare befann vi oss i kön till Whiteroom som numer liknar ett andra världskrig. Kort sammanfattning - KAOS! Men vi krigade vidare likt de andra och kom in.

Klockan blev 5 och vi fick pallra våra rumpor därifrån och en kille bjuder på limmo och skumpa till efterfesten i Älvsjö(?) haha ja ni hör ju själva..


Men imorse var det upp och hoppa och börja jobba kl 11:30.. utan att ens ge en blick i spegeln (tack o lov) tog jag på mig jackan och sprang till tåget. Jobbat 10 tim och är en väldigt trött tjej vid det här laget. Har ätit fläskfile till middag.. honungsmelon till efterätt.. och gett mitt bakiströtta ansikte energin tillbaka med en lermask..

Imorgon står det middagsdejt på schemat;)

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0