Go morgon!

Att vakna INNAN larmet ringer hör inte till vanligheterna. Brukar vanligen sträcka mig efter min rosa lilla vän (laptopen alltså..) och mysa ner mig i 1,5 tim innan jag gör ett försök att komma ur sängen men icke imorse... Ögonen rann och jag lägger av världens "snornys" som gör att jag inte kan ligga kvar en sekund till haha

Idag är det jobb vid 16:00 och mina tjejer kommer förbi och ska ta några öl och bowla hos mig vilket jag ser fram emot !


Startar dagen med denna låt, klicka HÄR.

Jag på Whiteroom under förra sommaren.
Hur mycket längtar man efter en ljummen sommarnatt på Whiterooms uteterass..
natten blir till tidig morgon.. solen går upp och när det stänger vid 5 är det mysigt att promenera hemmåt genom stan förhoppningsvis med något trevligt sällskap breve att hålla handen.. Jag tror de flesta stockholmsbor vet vad jag pratar om..

När uteserveringen åker fram är det bättre och varmare tider. Det ger en speciell känsla det där.

vad jag mer längtar efter är en snöfri stan..

Kommentarer
Postat av: Liljan

Det är det bästa som finns

2010-01-29 @ 12:44:52
Postat av: K

WHITE UNDER SOMMAREN ÄR UNDERBART!!!

2010-01-29 @ 12:45:45
Postat av: whitetrashqueen

åh..! vår, converse, solglasögon, uteservering, cigg.

2010-01-29 @ 13:24:18
URL: http://whitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0