God natt!

Bättre sent än aldrig.

Jobbat hela dagen på Älvsjömässan där det just nu är en mässa som heter Formex. Bara massa härliga design utställningar med allt från vykort till fina butikskassar osv. Ni som läser kanske aldrig fått det intrycket men om det är något jag älskar så är det att vara kreativ - med händerna!
Jag älskar att måla, rita, designa, skissa, pyssla mmm... Men efter att ha gluttat lite på utställningen idag så sa det "pang" och det drogs fram papper och pennor så fort jag kom hem.

Här är resultatet, varken tidskrävande eller avancerat men lite sött blev det väl allt?

Go natt!

Kommentarer
Postat av: Ellan

åh vad söta bilder du har gjort! :)

2010-01-22 @ 01:27:42
Postat av: Mamma

Underbara kort! Tack snälla för den som damp ner i brevlådan. Jag hittade den imorse. Jag älskar dig, du är så duktig.

2010-01-22 @ 08:29:08
Postat av: Sarah

Hej, jag såg att du hade testat Restylane i läpparna, undrar lite bara om du är nöjd med resultatet och om det har hållt bra?

Ha en bra dag

/Sarah

2010-01-22 @ 09:26:27
Postat av: mickan

gud va fina! grym du är :)

2010-01-23 @ 02:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0