Grötfrulle

God morgon!

Vad tycker ni om header bytet? Kände för en liten förändring, tack för hjälpen Michel. Just nu sitter och och försöker pressa i mig gröten som mest smakar papper, nä usch.. Idag är det jobb på Älvsjömässan igen så tyvärr blir även denna dag en gles uppdatering här inne. Ska försöka bjuda till lite extra när jag väl skriver.

Ha en super dag!

Gäsp..


Hej, jag såg att du hade testat Restylane i läpparna, undrar lite bara om du är nöjd med resultatet och om det har hållt bra?
Ha en bra dag
/Sarah


Svar: Jag testade att endast spruta in 0,5ml i överläppen vilket är väldigt lite. Nu var det här precis innan sommaren och det syns inte ett spår utav det lilla "ingreppet" längre eftersom Restylan försvinner efter några månader och inte är en långvarig lösning. Men jag var väldigt nöjd efteråt. Jag var ute efter ett resultat då sidorna på min överläpp skulle fyllas ut vilket det gjorde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0