Rock and roll baby


Jobbkvällen igår slutade sent men mycket bra.
Mina tjejer kom förbi vid 22 och spelade bowling vilket uppskattades. Natten avslutades med ett glas rött i en lägenhet på södershöjder och en mycket kunnig läkarstudent som plingade på pianot - vi fick till en riktig lounge feeling.

Nu är det bara minuter kvar till jag blir upphämtad av min gamla ungdomsgårdsledare från grundskolan, Jenny. Det ska fixas naglar på mig och sen bär det av till rockfest på Clustret Södermälarstrand. Batman bilen kommer tydligen glida förbi under kvällen(!)

Twistade till min egen rockversion av mig själv. Sotade ögon, pappas skinnarmband, skinnkuvert med dragkedjor och kedjedetaljer på kavajen.

Lets rock!

Kommentarer
Postat av: Stina

Tycker alltid du blir sådär härligt snygg på dina bilder:) grym blogg också!!!!

2010-02-01 @ 12:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0