Snabba puckar!

Det har tyvärr lagt sig en liten tystnad över bloggen vilket det ska bli ändring på. Anledningen är att jag fick ett jobbpass på Kungsholmen Bowling igår, hade hand om ett företag på 18pers under middagen och allt gick galant! Så pass galant att jag fick ett samtal idag om att komma tillbaka och jobba imorgon 11.30-23.30(!) Inte dåligt inte.

Imorgon ska jag därimot vara lekledare.
Nä, men jag ska ha hand om ett barnkala som ska ha mat och glasstårta så det blir spännande.

Efter jobbet igår kilade jag direkt hem till Moa där vi var ett gäng som gjorde sliskiga drinkar, åt munkar och prata sex tills vi somnade. Ikväll bär det av på spelning i Älvsjö, lillebror och hans band ska köra och självklart är storesyrran med bästavänninan där.

Ni som var ute här i Stockholm dagen efter julafton vet att det var totalt kaos! Kändes som att varenda kotte suttit inne och laddat för att få gå ut dagen efter, SAMTIDIGT.
Bjuder här på ett gäng bilder från den utgången.





HÄR bjuder jag på härlig fredagshit, trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0