Deutschland ist, werden wir !

Deutschland ist, werden wir= Tyskland, här kommer vi! (enligt ordlista.se)
Nu är det inte länge kvar, 02:15 inatt ska jag och Sara röra oss in till stan för att ta flygbussen till Skavsta flygplats. Har precis insett att det dröjer länge innan jag får lite sömn nästa gång. Men ska vara en hårding och intala mig att "vila får man göra i ett annat liv" än så länge är jag bara ung och dum.

-Flygbussen avgår 03:40 - framme 05:00 på Skavsta
-Flyget avgår 06:30 - landar i Berlin 08:10
-Erotikmuseeum i Berlin i väntan på tåget mot Lepzig som avgår 17:00
-Framme hos Petter c.1 tim senare.. en dusch sen blir kör vi all in;)

Hittills finns det en del planer.. sexbutiker, öl, erotikmuseeum, Hamburg och kanske ett besök på ett zoo...
Nu kör vi all in och njuter av våren i Tyskland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0