Im back in action



Nej, jag har inte dött. Men jag var väldigt nära på att gräva en grop och gömma mig i ett tag.. Fy vilka veckor det har varit.

Just nu sitter jag i Saras lägenhet. Igår lagade vi middag, gjorde popcorn och drack saft. Idag gick vi upp kl 7 för att gå till tvättstugan - vuxenpoäng! Vi har till och med skruvat ihop en IKEA möbel (!) Ojojoj, dags att lugna ner sig för nu ska vi ta en promenad över till Söder och besöka nya Beyond retro, införskaffa Sara ett par nya Converse - de gamla har sjungit på sista refrängen minst sagt.


Nu är det bara 16 dagar kvar till Ayia Napa och då jävlar ska jag bjuda er på härligheter vill jag lova. Kanske så pass att ni önskade att ni höll för ögonen innan ni hann läsa..?

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0