På Söder i solen

Andra vändan på Sös gick bra och vi bokade tid för operation för borttagning av halsmandlarna. Skönt.

Efter åkte jag hem till Sara där tjejerna va och vi tog en promenad över till Söder och där har vi suttit på en uteservering hela dagen och bara myst. Jag går ju på starka mediciner och i kombination med solen spelade kroppen sig ett spratt haha! brände mig på 2sek och nu har jag stickningar i händerna och i delar av ansiktet, jätte konstigt.

Ikväll blir det till att ta det easy så man blir frisk snart.

Svar på tal!

Fråga:
therese
om Halsböld(!):
hjälp, hur fick du en sådan halsböld?!

Svar: Av ingen speciell anledning. Får du halsfluss kan det leda till att du får en halsböld och så enkelt är det. Inget att rekomendera.

Kommentarer
Postat av: jenny

Stackars LillMalin!! Tänker på dig gummman!! Krya på dig så får vi ses när vi är friska!! jag har osså ont i halsen..

Men inte som din halsböld!

Kramiz å puzz!

2010-05-12 @ 10:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0