Det är så jag känner mig hemma


Gårdagen började med födelsedagsfirande och middag hemma hos Madde. Många nya goa tjejer att prata med. Vidare till Pure på tjejevent. Depend målade våra naglar och fixade flirtiga fransar och vi gick därifrån med varsin goodiebag i handen. Rose på Epok. De flesta åkte hem men jag kilade in på Solidaritet i gott sällskap. Vi såg solen gå upp, dansade, drack gott, jag önskade "Telephone" och fick min önskan igenom. Mitt i all partypuls som pumpades ut kan man inte rå för att man trivs. Hur länge har man inte längtat att få sätta på sig tunnare kläder? blossa på uteserveringar? få strosa hem kl05.00 och solen har gått upp? Då känner jag mig hemma.


Ikväll har jag färgat fransar, läst Elle och målat naglarna - allt från goodiebagen från gårdagens event på Pure.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0