ska inte klaga

Jag vet att jag varken skriver bra, uppdaterar flitigt eller knappt någonting alls eller har något vettigt att skriva men ändå ligger jag här. Varit ute på långpromenad med hans familj och alla hundarna, fortfarande helt dyngsur, mascara som runnit och en vovve som också vill bli torr ligger vid sidan om mig. Men jag ska inte klaga. Idag har jag jobbat flitig som man är stängde jag butiken.. blev hämtad efter jobb och körd direkt till mysig familje middag med god mat och gott vin med chokladmousse till efterätt. Sen kom denna extrema långpromenad i snöregn.

Nu ska jag och mina trötta kropp lägga huvudet på kudden och sova väldigt gott. Imorgon ska jag och Nina köra Zumba på träningscentret. Hon säger -20 till Maj, jag.. hm.. en fastare kropp som mål är väl en bra deal? Kanske dags att komma i mina favoritjeans? Kör på det.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0